Jeszcze kilkanaście lat temu liczba firm funkcjonujących na rynku nie była tak ogromna, jak obecnie. Dziś jest tak duża konkurencja, że aby zaistnieć na rynku trzeba się promować w różny sposób, najczęściej właśnie w Internecie. Założenie wizytówki firmy w Google Maps, to bardzo dobry sposób, by zwiększyć szanse na znalezienie nowych klientów, ponieważ dziś każdy szukamy wszystkiego właśnie w Internecie. Obecność firmy w sieci daje wiele możliwości, wiąże się jednak również z tym, że osoby, które korzystają z naszych usług czy produktów mogą wystawiać nam opinie Google oraz oceny gwiazdkowe. To bardzo ważne narzędzia, którymi często sugerują się użytkownicy przed wybraniem konkretnej firmy. O ile otrzymujemy pozytywne opinie, zwiększa to naszą popularność na tle innych firm, jednak co zrobić w sytuacji, gdy w naszej wizytówce pojawią się negatywne oceny? Jak usunąć opinie w Google, aby nie odstraszyły nam potencjalnych klientów?
Jak usunąć opinie w Google – podpowiadamy, co możesz z tym zrobić
Użytkownicy korzystający z usług firm mających swoje wizytówki w sieci, mają prawo wystawiać im opinie. To, że opinie te mogą być negatywne, nie oznacza, że są niesłuszne. Jeśli nie oferujemy do końca dobrej jakości, a zapewnimy o niej swoich potencjalnych klientów musimy się liczyć z tym, że nie przejdzie to bez echa. Gorzej jednak jeśli staliśmy się ofiarą zamierzonych działań, i negatywne opinie mają jedynie na celu zniechęcenie do nas potencjalnych klientów. Wtedy warto podjąć odpowiednie kroki. Można takie opinie zgłosić do usunięcia w panelu zarządzania w zakładce Miejsce dla Firm Google, bądź poprzez bezpośredni kontakt z oddziałem Google. Można również skorzystać z usług firm zajmujących się wizerunkiem w Internecie. Jedną z podstawowych usług jest właśnie usuwanie negatywnych opinii. Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat sprawdź tutaj: jak usunąć opinie w Google.
Zadzwoń:
+48 531 861 756
Zobacz stronę:
https://good-opinion.pl/poradnik-google/